“Godkjent”

Vurdert som nr. 23 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 20. desember 2020

Noe travelt til tider. Stort lokale, som tidvis lager mye støy. Hyggelig og oppmerksom betjening, som tidvis er litt overarbeidet. Noen av pizzaene her er skikkelig gode. Mye bra pasta også.

Takk, mavin1989
Sol Hamstad, Annet på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2020

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Anbefaler å prøve pizzaen her, nydelig bunn og ok priser. Veldig god service og hyggelig betjening som flere ganger fulgte oss opp.

Dato for besøk: november 2020
Takk, lgh2013
Explore47291752105, Annet på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige anmeldelsen. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!

Anmeldt 27. oktober 2020

Fine lokaler, god beliggenhet og hyggelige servitører. Men ble dessverre skuffet over maten... Middelmådig

Takk, Paradise822975

Takk for anmeldelsen. Dette var beklagelig, og vi ønsker gjerne å høre mer om ditt besøk hos oss. Vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail om dette, slik at vi får sjansen til å følge opp videre. I så fall kan du sende mailen til post@frati.no .

Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Super god pizza og alkoholfri rødvin god service men kan være litt trege men ellers er alt pluss litt dyrt

Takk, PepperMynte12

Anmeldt 22. oktober 2020

Vi var innom for familielunsj og bestilte litt ulike typer. Vår unisone vurdering var at alle smakte veldig godt.

Opplevde og at restauranten tok Covid-19 på alvor og hadde gode rutiner.

Takk, 165b_rds

Mvh Sol, administrasjon

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!