“Skuffende”

Vurdert som nr. 26 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende middag! Fikk et fint bord ute. Fikk bestilt etter litt venting. Så tok det evigheter før det skjedde noe.
Etter ca 40 min etterlyste vi maten, og fikk beskjed om at den kom snart, forsinket pga pastakoking….
Når maten endelig kom ti min senere var den ganske smakløs og litt kjedelig.
Uinteressert betjening spurte når vi var nesten ferdige om det smakte. Regningen kom fort da :-)
Vi kommer nok ikke tilbake på en stund…

2  Takk, Travelglenn-oe

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige og smilende servitører. Maten var god, litt dyrt for en lasagne og en pasta bolognese, men ok. Hyggelige lokaler.

Takk, beediersl
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lunch her i dag, det var en god opplevelse. Vi fikk ikke plass utendørs, men fikk et fint bord ved vinduet inne. Betjeningen var hyggelig og profesjonelle, og vi ble godt ivaretatt hele oppholdet. Maten smakte fortreffelig.

1  Takk, karenmarieh
Anmeldt 14. juli 2021

Strålende service, blide og imøtekommende. Vi spiste både salat, pizza og pasta. Alt smakte veldig bra.

Takk, viksve
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Supert personale, veldig god service! Barnevennlig, både maten og servitørene.
God mat, men mye støy i lokalet.

Takk, toneh444

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!