“Middag”

Vurdert som nr. 27 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var 8 til middag. 7 fikk maten mens en fikk den da vi andre nesten var ferdig. Vi hadde bestilt bord i god tid. Fikk ett bord med panoramavindu rett mot oppvask/lageret. Det var 4 gafler på bordet. I starten fikk vi en og en vannflaske. Maten var god men små porsjoner.

Takk, ritakN3121XX

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte ulike varianter av pasta og pizza, og alle rettene var nydelige. Den herlige betjeningen sørget for at oppholdet på restauranten ble ekstra fint. Anbefales!

1  Takk, 656synn_vet
Anmeldt 27. juli 2021

Spiste her en travel lørdag. Veldig mange gjester. Det var imidlertid veldig høyt fokus på smittevern. Plankebiffen var god, men 3-4 biter med grønnsaker var skuffende, her kan man gjerne bruke mer for å lage et mer helhetlig godt måltid. Pastasausen var litt vassen og pastaen var dessverre ikke helt gjennomkokt. Når en går på en italiensk restaurant som lager hjemmelaget pasta, så forventer man at de koker pastaen ordentlig. Det var veldig mange gjester og travelt, så det kan ha vært en glipp.

Når vi ville be om regningen slet med å få kontakt med servitøren. Etter at vi fikk kontakt og ba om regningen var det åpenbart at hun glemte det ut. Så det ble litt venting på oss.

Takk, tfhg
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende middag! Fikk et fint bord ute. Fikk bestilt etter litt venting. Så tok det evigheter før det skjedde noe.
Etter ca 40 min etterlyste vi maten, og fikk beskjed om at den kom snart, forsinket pga pastakoking….
Når maten endelig kom ti min senere var den ganske smakløs og litt kjedelig.
Uinteressert betjening spurte når vi var nesten ferdige om det smakte. Regningen kom fort da :-)
Vi kommer nok ikke tilbake på en stund…

2  Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige og smilende servitører. Maten var god, litt dyrt for en lasagne og en pasta bolognese, men ok. Hyggelige lokaler.

Takk, beediersl

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!