“Maten bedre enn servicen.”
Anmeldelse av Frati

Frati
Vurdert som nr. 27 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Ok+ mat. Forrett carpaccio: god, men vel mye og drukna i ruccola. God breiflabb som hovedrett. Noe daff og uoppmerksom service. Servitør forsto ikke norsk, og neppe heller italiensk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Harald I

Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Kort ventetid, hyggelig betjening og god mat. Vi var en gruppe på tre som bestilte en pasta bolognese og to vegetariana pizza. Pizzaen hadde utrolig god bunn (men kanskje litt blaut i midten), og utrolig gode smaker. Litt ujevn balanse når det kommer til toppingen (litt for lite av enkelte ingredienser og litt for mye av andre), men generelt veldig god pizza. Bolognesen var visstnok også veldig god, og bra porsjonsmengde. Ikke minst var lokalet veldig stemningsfullt og koselig. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Advisingleah
Anmeldt 22. august 2021

Lam (en mør tallerken og en fet og senete) med overkokte poteter og svært syrlig og ubalanser saus, lite grønt og uengasjert personale. Rett til over 300,- bør ha høyere standard for 100 g kjøtt.

Takk, annkak2021
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var 8 til middag. 7 fikk maten mens en fikk den da vi andre nesten var ferdig. Vi hadde bestilt bord i god tid. Fikk ett bord med panoramavindu rett mot oppvask/lageret. Det var 4 gafler på bordet. I starten fikk vi en og en vannflaske. Maten var god men små porsjoner.

Takk, ritakN3121XX
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte ulike varianter av pasta og pizza, og alle rettene var nydelige. Den herlige betjeningen sørget for at oppholdet på restauranten ble ekstra fint. Anbefales!

1  Takk, 656synn_vet

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!