“Brukbar plass”
Anmeldelse av Bare Blabaer

Bare Blabaer
Vurdert som nr. 146 av 306 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bær & Bar vegg i vegg med Bare Blåbær spesialiserer seg på kaffe- og juicedrikker på dagtid og har mer pub-/barstemning på kveldstid. Dette er stedet for naboer og stamgjester. Mer intimt, litt mer avslappende miljø og med større utvalg i drikke enn i cafèen.
Anmeldt 5. mars 2018

Selv om drikkevarene ligger noe høyt I pris vil jeg si at dette er en brukbar plass. Stille og rolig. Her får du sitte I fred. De har også en helt enkel meny. I tillegg får en låne dagens aviser.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Reidar B

Anmeldt 26. oktober 2017

Stakk innom her med noen kunder for en rask middag. Samtlige spiste pizza. Jeg spiste hvit pizza med bl.a chorizo, den var helt grei. Meningen rundt bordet var samstemt, pizza litt over gjennomsnittet. Du må til disken for å bestille men blir servert ved bordet. Fin beliggenhet. Greit utvalg på øl og vin.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, wozziwow
Anmeldt 7. september 2017

Vi var to godt voksne som hadde et hyggelig gjensyn etter mange år. Valgte denne restauranten på grunn av sitt interiør og gode atmosfære. Vi spiste pizza og salat, begge deler en meget positiv opplevelse. Frister absolutt til en gjentagelse. Godt utvalg av drikke og mat hjulpet av en meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2017
Takk, StigArveS1
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Spiste med min familie pizza, hamburger og gratinert hvetetortilla. Pizzaen var tynn, sprø og smakfull og var stekt i vedfyrt stenovn. Hjemmelaget saftig burger med tilbehør. Bacon, cheddar og god dressing. Sprø chips til. Tacoen var av sterkeste laget for kidsen, som sa at dette hadde nok vært noe for pappa. Godt utvalg på drikke, og god service fra servitørene.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ronny P
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Spiste en grei lunsj og glass hvitvin til. Fin beliggenhet på Solsiden der du bestiller maten ved disken.
Var ikke dedikert en spesiell servitør, så det resulterte i at 2 servitører rett etter hverandre spurte om vi ønsket ett glass til (bestilte dette av den som spurte først) Dette oppleves som unødvendig "mas".
Ellers var alle servitørene blide og hyggelige.
Flere gjester irriterte seg over måker som fikk forsyne seg av rester ved et bord i "lengre tid" før en servitør reagerte og ryddet bordet.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Kjell R. H

Reisende som så på Bare Blabaer, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bare Blabaer? Del dine erfaringer!