“Treg bestilling og dyr pizza.”
Anmeldelse av Bare Blabaer

Bare Blabaer
Vurdert som nr. 146 av 306 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bær & Bar vegg i vegg med Bare Blåbær spesialiserer seg på kaffe- og juicedrikker på dagtid og har mer pub-/barstemning på kveldstid. Dette er stedet for naboer og stamgjester. Mer intimt, litt mer avslappende miljø og med større utvalg i drikke enn i cafèen.
Anmeldt 4. juni 2018

Var her på lørdag og skulle spise og drkke litt. Stod i kø for å bestille,og den sto helt ut til døren. Tror det tok 30-45 minutter før jeg kom frem for å bestille. Skulle hatt en kasse til for bestilling og muligens litt raskerer personel. Bestilling ved bordene har nok fungert mye bedre,samtidg som det er bedre service. Dyr pizza,men man er jo på Solsiden.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, kalle652

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi bestilte mat. Maten ble sendt ut over 1.5 timer. Dette var elendig!!!
Vi forventer mer av en restaurant av dette kaliber. Kan ikke si annet enn "styr unna"

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kaareh2018
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Hadde ikke det jeg bestilte i baren, ble tilbudt alternativ, måtte dra kortet på nytt og betale 5,- kr ekstra fordi de gikk tom for det jeg hadde bestilt og betalt for. Mens vil satt ute kom en overstadig beruset gjest, som fikk servert øl, som han tok med seg ut fra serveringsstedet og gikk.. Sa ifra til betjeningen, som gjorde ingenting. Terningkast 1.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Erik H
Anmeldt 30. april 2018

Dette har blitt en av stamstedene til meg og min kjære.
Maten er meget brukbar, men vi går dit oftest for å nyte en øl eller Blueberry daiquiri... ;) De har et godt drikkeutvalg.
Betjening er meget trivelig og stedet har en god atmosfære. Liker at det er relativ rolig der, spesielt kveldene i midtuka.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Nina S
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi ventet nesten en time på å få mat. Når den endelig kom på bordet så var 3 av pizzaer brent og nesten uspiselige. Kokken hadde glemt løkringer til hamburgeren. Servitør sa at vi kunne få nye pizzaer men at dette ville ta lang tid. Erstatning for elendigheten var ekstra dip og en skål med nøtter. Det er første og siste gang vi besøker dette stedet. Trondheim kan by på masse flotte restauranter så styr unna denne.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Telehne

Reisende som så på Bare Blabaer, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bare Blabaer? Del dine erfaringer!