“Elendig take away”
Anmeldelse av Bare Blabaer

Bare Blabaer
Vurdert som nr. 203 av 296 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bær & Bar vegg i vegg med Bare Blåbær spesialiserer seg på kaffe- og juicedrikker på dagtid og har mer pub-/barstemning på kveldstid. Dette er stedet for naboer og stamgjester. Mer intimt, litt mer avslappende miljø og med større utvalg i drikke enn i cafèen.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte toast til takeaway og fikk noe soggy brød med en nitrist salat til.
Null kjøtt på toasten, og kjedlig ost.
Hyggelig betjening, men den kan ikke gjøre opp for maten.

Takk, HugoLloydU

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Satte oss på Dokk bar.
Fanastisk beliggenhet, merkelig lite folk.
Sen og rotete servering. Fikk moscow mule servert i kjøkkenglass!
Anbefales ikke. Synd med den beliggenheten

Takk, eriksverre
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Gode drinker og hyggelig betjening. Fin utendørs servering med sol lenge. Perfekt sted på sommeren. Går gjerne hit igjen.

Takk, metannika
Anmeldt 4. juli 2021

Bestilling ved bordet, av en kelner, betaling til en annen kelner etter hver bestilling, og servering av bestillingen av en tredje kelner. Pizzaen var spiselig, men ikke mer. Kaffen i Irish Coffee var pisslunken og sukkeret knasket vi i oss. Det er den minste, og dårligste Irish coffee jeg ever har fått . Vi spurte om regningen kunne deles på hver av oss, men fikk da til svar: «Nei, dere kan vipse til hverandre»

Takk, Sissel M
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fint vær og en del gjester, vi satt ute da vi har med en liten hund.
Rask til å ta bestilling, men så var det stopp. Vi hadde bestilt en fordrink, forrett og hovedrett, det tok tid men når det først kom, kom alt på en gang.
Maten var grei nok men opplevelsen ble ødelagt av elendig organisering. Bestilte litt mer drikke men det kom ikke på bordet før vi var ferdige med å spise.
Det må og legges til at de forlangte betaling med en gang man hadde bestilt mat og drikke. Har ikke opplevd det andre steder
Alt i alt, Finn et annet sted å bruke pengene hos.

Takk, Happiness42182284905

Reisende som så på Bare Blabaer, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bare Blabaer? Del dine erfaringer!