“God mat, kjedelig sted”
Anmeldelse av Bare Blabaer

Bare Blabaer
Vurdert som nr. 210 av 297 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bær & Bar vegg i vegg med Bare Blåbær spesialiserer seg på kaffe- og juicedrikker på dagtid og har mer pub-/barstemning på kveldstid. Dette er stedet for naboer og stamgjester. Mer intimt, litt mer avslappende miljø og med større utvalg i drikke enn i cafèen.
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Veldig rolig denne formiddagen.
Litt kjedelig uteareal, som om noen glemte at de egentlig hadde dette.
Bestilling via QR kode, som er blitt vanlig. Når jeg hadde betalt via Vipps, ville ikke nettsiden deres si at jeg hadde betalt. Ble derfor usikker på om det var betalt eller ikke, så måtte dobbeltsjekke på Vipps.
Drikke kom raskt, så også maten.
Clib Sandwichen var veldog saftig og god. Kan anbefales som en grei lunsj.
Pris også helt grei i forhold til produkt.
Trekket kommer for upersonlig omgivelser og service.

Verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TronOlsen

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fotballkamp. Fantastisk gode drinker. Skulle bestille mat til to (bestilte det samme). Fikk da feil burger. Gikk bort til disken hvor de beklagde og kom etterhvert med ny burger. Kun 1 burger. Da vi sa det fortsatt gjaldt begge fikk vi en skyllebøtte med påstand om at vi hadde bestilt feil og det var flere i baren som hørte dette. Retten vi bestilte er jeg allergisk mot så dette er så usannsynlig som overhodet mulig.

Etter om og men får vi en ny burger til. På dette tidspunktet er alt av tilbehør kaldt og retten blir så som så. Fantastisk dårlig service å beskylde kunden for å gjøre feil når de som tar imot bestilling ikke hører hva som blir sagt. Ikke videre imponert. Skal du ha en drink må du gjerne reise innom. Skal du ha mat bør du styre unna.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Toes89
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte toast til takeaway og fikk noe soggy brød med en nitrist salat til.
Null kjøtt på toasten, og kjedlig ost.
Hyggelig betjening, men den kan ikke gjøre opp for maten.

Takk, HugoLloydU
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Satte oss på Dokk bar.
Fanastisk beliggenhet, merkelig lite folk.
Sen og rotete servering. Fikk moscow mule servert i kjøkkenglass!
Anbefales ikke. Synd med den beliggenheten

Takk, eriksverre
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Gode drinker og hyggelig betjening. Fin utendørs servering med sol lenge. Perfekt sted på sommeren. Går gjerne hit igjen.

Takk, metannika

Reisende som så på Bare Blabaer, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bare Blabaer? Del dine erfaringer!