“Nydelig bakverk!!!”
Anmeldelse av Cafe Somma - STENGT

Cafe Somma
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Flotte og avslappende lokaler. Nydelig bakverk med det lille ekstra, bakt i cafeen. Den beste croissant jeg har smakt med et hint av appelsin i deigen. Pizzaen gikk ned på høylant. Anbefaler stedet på det sterkeste.

Takk, MarianneA337

Anmeldt 27. oktober 2019

Det var et av de beste spisestedene i byen. Nå er det ikke så mye som minner om det. Servicen er på det laveste nivå, svært uhøflig betjening, trangt og mørkt, utvalget er mye dårligere enn før. Etter mange år som faste gjester der, er vi nødt til å finne et annet sted hvor vi kan kose oss.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, OlgaK4756
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Søkte på TripAdvisor etter plasser å spise frokost. Denne kom som den best anbefalte caféen i midtbyen. Kom når de åpnet, men da var bare bakverk klart, ikke noe som egnet seg til frokost. Fikk beskjed om at det kanskje ble foccacia om en halvtime, basert på hvor mange gjester som kom. Ciabatta kom til å ta lenger tid, for den hadde de ikke begynt å lage. Bestilte kaffe og kanelsnurr i påvente av frokost, men kaffen smakte ikke noe godt. Kanelsnurren var fersk og god, så egner seg sikkert til den som ønsker noe søtt. Vi ventet ikke på mer mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 638marteb
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fin restaurant i 2 etasje, øverst i Nordre gate. Bra plass innendørs og en liten utendørsplass for godværsdager. Bestilte pizza fra kjempehyggelig betjening. Pizzaen var utsøkt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TrondheimsDag
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Mange sitteplasser gjør at det blir god stemning når det kommer en del folk. Man kan sitter her å ta en kopp kaffe eller en øl og føre gode samtaler.
Varierende utvalg av italienske bakevarer og de har i tillegg lunsj om man ønsker mer en kaffe.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, leifinges2015