“Fantastisk mat og suveren service”
Anmeldelse av Tavern Restaurant

Tavern Restaurant
Vurdert som nr. 94 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Har alltid svært høye forventninger når jeg besøker Tavern - og ble heller ikke skuffet denne gangen. Lutefisken var noe av det beste jeg har smakt til nå, fulgt av godt øl og akevitt. Øystein og de andre sørget for at vi virkelig følte oss velkomne. Anbefaler virkelig å ta en tur hit!

Takk, 993st_lef

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales! Meget god mat med trivelig betjening.
Historiske lokaler med flott atmosfære. Kam være lurt å bestille bord på tirsdager.

Takk, ArvidVollum
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Barnebuffe var elendig. Ikke så mye å skryte av på rersten heller. Hær må dere virkelig forbedre og fornye dere.

Takk, Merete M
Anmeldt 21. juli 2018

Tavern skuffer sjelden, men salaten jeg kjøpte sist var dyr og innholdsløs. Gå for husmannskost eller supper.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kjersti N
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Middag på Tavern i 25 grader etter et bad i marka. Hadde hørt at tidligere driver var tilbake. Vi spiste en aldeles nydelig fjellørret. Sprøstekt hel fisk, strkte poteter og grillede grønnsaker og rømme. I egen skål agurksalat. Veldig godt og lekkert servert. Litt lite kunder for dagen enda, men det førte bare til bedre service. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, KjellF_12

Reisende som så på Tavern Restaurant, så også på

Har du vært i Tavern Restaurant? Del dine erfaringer!