“Over forventningene”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fire godt voksne par ankom Tavern en lørdagskveld, og ble godt mottatt av en blid og smilende Vilde som fulgte oss resten av kvelden. Passende drikke ble bestilt og kom raskt på bordet, alltid med et hyggelig smil fra servitøren.
Så ankom kveldens hovedrett. Utsøkte og beinfri fileter av prima lutefisk med mengder av sprøtt bacon, perlepoteter fra Frosta, ertestuing (vi fikk påfyll), revet geitost, nydelig sennepssaus, pepper- og salt-kvern og flatbrød. Ekstra store porsjoner, og tilbud om påfyll da vi var ferdig med den første.
Lokalene er et kapittel for seg. Vi satt i eget rom innerst i restauranten, og så flere andre selskap som satt tilsvarende. Dette skapte en intim og privat atmosfære.
Og stadig vekk kom Vilde og så til at vi hadde det vi trengte:-)
Prisen var atskillig lavere enn hos konkurrentene ned i sentrum, så alt i alt var vi meget godt fornøyd.
Takk for oss, kommer gjerne tilbake.

Takk, lillelordM

Anmeldt 20. november 2018

Kan man ha det bedre enn å bli bevertet i et hus som har flyttet på seg, vært fergemannens og nattmennenes bolig og nå serverer stor og små mat av kvalitet. Var der på en tidlig lunsj og med tanke på at det nærmer seg jul og de hadde bufe med ymse julemat så ble det det. Priset under hva mange steder tar for en hovedrett og kaffe med påfyll i prisen var det intet å utsette på valget.

Hyggelig betjening, kjapp servise og drivere med øye for både mat og drikke gjør at flere bør ta seg turen til Tavern. Kombiner det gjerne med et besøk på Sverresborg som er vel verd en tur. Ikke glem at en spasertur tilbake til byen også er en fin måte å avslutte en bedre middag. Ikke er det så langt heller og nedoverbakke hele veien.

Takk, Lars R
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Har alltid svært høye forventninger når jeg besøker Tavern - og ble heller ikke skuffet denne gangen. Lutefisken var noe av det beste jeg har smakt til nå, fulgt av godt øl og akevitt. Øystein og de andre sørget for at vi virkelig følte oss velkomne. Anbefaler virkelig å ta en tur hit!

Takk, 993st_lef
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales! Meget god mat med trivelig betjening.
Historiske lokaler med flott atmosfære. Kam være lurt å bestille bord på tirsdager.

Takk, ArvidVollum
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Barnebuffe var elendig. Ikke så mye å skryte av på rersten heller. Hær må dere virkelig forbedre og fornye dere.

Takk, Merete M

Reisende som så på Tavern Restaurant, så også på

Har du vært i Tavern Restaurant? Del dine erfaringer!