“Lunch ”

Vurdert som nr. 26 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Var en snartur innom Trondheim og besøkte stedet for første gang. Graffi Grill ligger rett over for Byhaven handlesenter. Det første som møtte oss var ei svært hyggelig jente som tildelte oss et bord. Vi bestilte egg og baconsmørbrød og kyllingsandwitch. Selv om det tok litt tid å vente på maten var det absolutt verdt det. Dette smakte svært godt. Hyggelig betjening og priser som også var hyggelige. Vi kommer igjen og anbefaler stedet på det varmeste.

Takk, 776mortenl

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Stakk innom ved en tilfeldighet. Kjøpte en god og rimelig burger sentralt i Trondheim. Hyggelig betjening og bra mat.

2  Takk, mbakkom
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Prøvde denne gangen grillfest deluxe, noe jeg angret på etterpå. Vanlig grillfest er bedre. Trivelig personale og stilig restaurant, mye «morsomt» interiør rundt om kring.

Takk, lailabrekk
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Var på graffi for en middag ute med noen venner. Vi prøve ulike burgere som alle klassifiserte som «helt grei», det kunne vært mer smak ifa feks mer sennep på fiskeburgeren. Koselig lokale, et personlig stort pluss var at det var gjennomførte sunne alternativer på menyen.

Takk, I8164UZelizabethk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste på restauranten i forbindelse med en jobbreise. Det gikk greit å få glutenfri mat, de hadde flere alternativer å velge mellom. Pommes frites friteres imidlertid sammen med ting med mel på, så det måtte bli bakt potet eller amadinepoteter til grillspydet. Det var imidlertid ingen krise, da alt sammen var veldig godt. Jeg følte at det var en trygg og god matopplevelse.

Takk, 458sirif

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!