“Anbefales ikke!!”

Vurdert som nr. 26 av 288 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Familie på fire som skulle teste ut én av byens mange restauranter.. Denne levde dessverre ikke opp til forventningene!
Elendig service, og veldig dårlig førsteinntrykk. Veldig sur og spydig mannlig servitør, som ikke hører til i denne bransjen!
Med så mange gode restauranter i byen er det skremmende at denne restauranten tørr å utøve så dårlig service som vi møtte!
Skjerpings! Dette blir første og siste gang for vår del.. Anbefales overhodet ikke!!

1  Takk, CathrineO63

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Helt topp, som vanlig :-). God mat og bra servering. Sentralt i byen . Ingen ting å utsette på :-)..

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 350leifh
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat, enkel bestilling. Meget fornøyd med at de nå har bestillingsapp. Får da mulighet til å bestille etter fortløpende. Det har vært savnet, men er nå på plass

Takk, Janne W
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Grei grillrestaurant med vennlig betjening, men noe tungrodd system for å bestille mat (på nett/app). Digital løsning fungerer ok, men hadde vært mye mer effektivt å bestille muntlig fra en servitør. I tillegg får man ikke svar på spørsmål man ev. har til menyen. Venta ca. 50 min på maten.

Burger var ok, men litt tørr. Spareribs var god, med veldig god coleslaw. Brooklyn Lager ble servert i feil glass.

Totalt sett midt på treet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, knollogtott
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Knallgod mat og super service. Anbefales om du er i Trondheim og vil ha ett godt måltid og bli virkelig god og mett

Dato for besøk: juni 2020
Takk, morty67

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!