“Anbefales. Spennende spareribs. Hundevennlig. ”
Anmeldelse av Graffi Midtbyen

Graffi Midtbyen
Vurdert som nr. 25 av 286 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales. Spennende spareribs. Masse gode sauser og tilbehør. Veldig god servise, og hyggelig betjening. Hunden fikk være med. Egen hundskål også. Prøv denne neste gang du er i byen

1  Takk, 247oslo

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales. Spiste Graffis Grillfest. Populær blant både voksne og barn. God service. Pluss for påfyll av tilbehør (som det i utgangspunktet var litt lite av). God service.

Takk, 654espenb
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en veldig god kyllingsalat til lunsj. Restauranten er kjempefin og hyggelige ansatte. God kaffe og vin. Anbefaler stedet.

Takk, Solvor_fv
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En kollega anbefalte dette stedet varmt og ikke minst "grillfest", som skulle være en mengde med mat servert på en enkel brødfjøl.

Og det var virkelig en mengde mat vi fikk servert! Rett og slett et meget godt måltid med mer enn nok mat for to personer! Er par kjøttbiter som var så seige at de var omtrent umulige å tygge gjør at jeg ikke kan gi toppscore...

Men kanskje neste gang?

1  Takk, olsmar84
Anmeldt 14. juli 2020

Maten var både god og ikke så dyr:) Ambefales å teste ut om man tar en tur til Trondheim og leter etter et sted å spise Hilsen Stella (12)

Takk, 477stellai

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!