“Missforstått coronatiltak”

Vurdert som nr. 24 av 283 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2020

Bestille mat på Internett fjerner stedet fra service. Drikke kom alt for sent. En person bestilte en burger som var kremert. Biffen var perfekt stekt. Men med for lite tilbehør(poteter). Ikke ett sted jeg går tilbake til.

Takk, fjstenersen

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

På vår vandring i Trondheims gater etter et sted å spise, ‘ramla’ vi tilfeldig innom Graffi Grill Midtbyen. Og hvilken lykke Bestilte kyllingfilet tilbehør. Smakfullt og godt! Bestilling og betaling via mobilen - greit i disse koronatider.

Takk, 210pers
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Spiste bbq burger, søtpotet fries og en oreo shake. Ok burger, men veldi ketchup bbq saus, smakløst totalt sett. Ok chips, disse var høydepunktet i måltidet. Shaken var varm og alt for søt. Papirsugerør som gikk i oppløsning var heller ingen høydare.

Takk, Ann Katrin P
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

God mat og god stemning
Store porsjoner og god smak
Topp stemning
Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, 500eiriks
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Supert fra start til slutt. Hyggelig og profesjonell betjening. Veldig bra med bestilling og betaling på app. Nydelig og rikelig med mat. Absolutt ingenting å klage på.

Takk, stineph76

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!