“God mat, god service og enkel betaling”
Anmeldelse av Graffi Midtbyen

Graffi Midtbyen
Vurdert som nr. 24 av 283 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

God mat som ble raskt servert av hyggelig personale. Bestilling og betaling med app fungerte veldig bra. Greit å slippe å vente på regningen. Graffi anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, siljeho

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Fortreffelig grillfest og kjapp service. Appen fungerer helt fint i koronatider. Koselig lokale med flotte planter og interiør. En liten oase i byen

2  Takk, ask_luj
Anmeldt 12. august 2020

Bestille mat på Internett fjerner stedet fra service. Drikke kom alt for sent. En person bestilte en burger som var kremert. Biffen var perfekt stekt. Men med for lite tilbehør(poteter). Ikke ett sted jeg går tilbake til.

Takk, fjstenersen
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

På vår vandring i Trondheims gater etter et sted å spise, ‘ramla’ vi tilfeldig innom Graffi Grill Midtbyen. Og hvilken lykke Bestilte kyllingfilet tilbehør. Smakfullt og godt! Bestilling og betaling via mobilen - greit i disse koronatider.

Takk, 210pers
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Spiste bbq burger, søtpotet fries og en oreo shake. Ok burger, men veldi ketchup bbq saus, smakløst totalt sett. Ok chips, disse var høydepunktet i måltidet. Shaken var varm og alt for søt. Papirsugerør som gikk i oppløsning var heller ingen høydare.

Takk, Ann Katrin P

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!