“Grillrestaurant med høy faktor”
Anmeldelse av Graffi Midtbyen

Graffi Midtbyen
Vurdert som nr. 25 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021

Vi var to par som spiste her, etter en overbevisende anmodning fra en venn og vi ble ikke skuffet, etter å ha bestilt grilltallerken for 2 pr. par. Det var utrolig velsmakende og rikelig store porsjoner. Kan anbefales videre på det varmeste. Forsøk gjerne dette menyvalget, med utsøkt og utvalgt drikke til.

Takk, ARY944

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Viktig at kidza var fornøyde
Hele familien var fornøyde. Godt øl til han far………………………………………..

Takk, royf673
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, fin atmosfære og veldig hyggelig bekjening. Det blir mange flere turer hit. Det var ikke noe prpblem å bestille bord til 10 personer. Alt i alt et perfekt restaurantbesøk.

Takk, 799j_rns
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, koselig stemning og veldig god mat! Vi var en storfamilie på 10 som var på jakt etter en uteservering på en solfylt Trondheimskveld.

Takk, sigurdld
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god
Men manglende/dårlig service gjorde opplevelsen dårlig
Det tragiske er at servitøren lett kunne snudd stemningen

Takk, Go37395754223

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!