“Graffi👍”

Vurdert som nr. 24 av 296 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

God mat og flinke folkrask servering og god stemning. rikelig med mat. raskt vist til bord og flere ganger var servitør ved bordet.

Takk, 814akselr

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Grillfest blir fest uten tvil. Med fritt påfyll av tilbehør måtte vi dessverre avbestille desserten. Desserrfesten må prøves ved en senere anledning.

Takk, mortenj38
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Det er visst slutt på påfyll av sauser og fries når man bestiller den legendariske grillfesten. De som bestilte entrecôte syntes kjøttet var seigt og trevlete.

1  Takk, pagunder
Anmeldt 23. juli 2021

Hyggelig og serviceinnstilt betjening Vi satt ute, men det var rett ut på gaten - ikke så koselig. Inne var det fine lokaler.

Takk, gunnirdy
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig personale i kult innredet lokale. Først, dette med mobilbestilling. Kan ikke drikke holdes utenfor? Man mister jo nesten all kontakt med servitørene, og må hele tiden ha nesa ned i mobilen når alt skal bestilles via den. Ikke en positiv utvikling. Men det fungerer sømløst, det handler ikke om det. En halv stjerne trekk for mobilbestilling. Maten var god! Likevel ikke det beste jeg har spist av slik mat. Savner det lille ekstra på feks friesen. Chilifriesen var krydret med kjedelig chilikrydder. Ikke noe fersk chili eller annen garnityr. Ostefriesen hadde kun litt revet parmesan. Sausene som fulgte chipsen var heller ikke noe spesielt å skrive hjem om. Men helt ok. Burgeren var utsøkt! Biffen mør og veldig god. Jospergrillen gjør jobben sin. En halv stjerne trekk for litt kjedelig tilbehør. Alt i alt fortjener totalpakken fire stjerner og vi kan anbefale Graffi. Vi kommer til å spise der igjen.

1  Takk, AndreasJL

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!