“God mat”

Vurdert som nr. 26 av 297 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021

God mat på graffi, men det var mange fruktfluer rundt bordet vårt. Jeg bestilte en drink etter maten. Servitøren grisa ut endel av den, sa ikke unnskyld, kom ikke med papir og så sur ut. Hadde forventet bedre sørvis, har hatt det kosligere tidligere.

Takk, 959eivindh

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dette er stedet å gå om man skal hygge seg i koselige omgivelser og spise god mat. Maten er absolutt over gjennomsnittet, smakfull og god.
Veldig hyggelig betjening

Takk, 384ragnhildb
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat. Teste BBQ grillfest. METT! Noe mer smak hadde vært fint. Kyllingen var best! Og uansett hva det er de gjør med pommes'n, det funker

Takk, destinationroros
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Topp mat. Rask og god service
En rikholdig meny. Medium prisnivå. Kan også få maten som take away.
Bestilles og betales med app ved bordet

Takk, thorj235
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bestilte indrefilet. Måtte tilbake siste dagen og bestille det igjen. Helt konge.
Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Trondheim.

Takk, 870gunillah

Reisende som så på Graffi Midtbyen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Graffi Midtbyen? Del dine erfaringer!