“Kjøpte premiert kebab!”

Oska Pizzeria AS
Vurdert som nr. 173 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Pizza, Tyrkisk
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Men den gikk i søppla. Uspiselige kjøtt, falsk hvitløkssmak på dressingen og alt for salt brød. Kjøttet minner mer om kattmat faktisk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, annabW6192FG

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Døner kebaben er den beste i Midtbyen! Veldig hyggelig ansatte og greie priser. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, AmalieS72
Anmeldt 21. oktober 2018

Vi bor like ved og handler ofte på Oska, kjempehyggelig personale som alltid lager rett bestilling til rett tid :) Bestiller som regel rullekebab eller opera-pizza, begge er favoritter!

Takk, lenaludvigsen
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Enkelt, kjapt og godt. Hyggelig betjening som alltid er blid når jeg har vært innom. Enten ved besøk for kjøp av nattmat eller til kvelds.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, iAndreas
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Vi kjøpte biffkebab, det var ikke biffkjøtt!!! Ekleste kebaben jeg og vennene mine noen gang har prøvd å spise. Jeg valgte å kaste den. Jeg gav den ikke engang til hunden min i frykt for at han ble dårlig. Anbefaler ikke noen å spise her, det kan endre på forholdet ditt til kebab for alltid.

Dato for besøk: mai 2017
4  Takk, Adjvdbk

Reisende som så på Oska Pizzeria AS, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Oska Pizzeria AS? Del dine erfaringer!