“Vet hva du får”

Vurdert som nr. 238 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Steakhouse
God for: Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Biffrestaurant midt i hjertet av Trondheim!
Anmeldt 14. november 2018

Alltid fått hva som forventes på Big Horn. Perfekt stekt biff og hyggelig service til tross for litt språkvansker.

Takk, kremly

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var 5 personer som spiste, da vi skulle få hovedrett fikk vi ikke siderettene samtidig og måtte spørre opp om de... kelneren svarte passe forvirret at han hadde kontroll (noe han tydelig ikke hadde). Fikk til slutt maten etter mye fram og tilbake og venting. Fikk ingen kompensasjon for ventingen. Maten var god, men biffen ulikt stekt. Alt i alt, ikke en plass jeg vil anbefale. De har mye forbedringspotensiale i logistikken ved servering.

Takk, Ingridboneng
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Servitørene snakket dårlig norsk, så derfor var det veldig vanskelig å kommunisere/bestille med de. Ventet en og halv time på maten, og når den endelig kom, var kylling rå. Anbefales ikke et besøk der.

Takk, linehelle
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Først ventet vi en time på maten. Under måltidet gikk brannalarmen og alle måtte ut på gata. Ingen av de ansatte tok lederansvar i forhold til situasjoen, og vi ble ikke tilbudt noen kompensasjon for hendelsen.

Takk, ToveM69
Anmeldt 3. september 2018

Bernaisesausen var laget med så mye eddik at den ikke var god, smakte bare eddik...veldig tynn også...ikke god! Det er minimum jeg forventer at de kan lage bernaise...

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Siri Stenvig S

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!