“Bra mat, ok service”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Fine lokaler, god og spennende mat, men servicen var helt ok.. Vi var 7 stykker og ingen av oss hørte hva servitøren sa ved gjennomgang av meny og hva som lå på tallerknen. Dette ødela opplevelsen noe.

Takk, Sunnvabg

Anmeldt 16. august 2021

Servitøren(Ida) toppet besøket vårt med sin evne til å se hver enkelt gjest og gode kunnskap, anbefalinger og tilstedeværelse. Hun har en medfødt evne og yrkesstolthet og karismatisk personlighet. Vi var flere gjester som snakket om Ida i etterkant. Dette er mitt beste ferie minne. Anbefales!!

Takk, U3324RWmonicad
Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde bestilt middag der søndag 18.juli( ektefelle bursdag).
Fin mottakelse som forventet ved ankomst og vi bestilte en 3 retters middag.

1.rett ble servert; noe for tidlig; champagne ikke drukket opp og vi hadde bedt dem ta det med ro.
Det ordnet seg og den ble behørig presentert som det skal.

2.rett ble satt på bordet.... "det var det" kan du si...

Vannpåfyll? Det måtte vi gjøre selv
Noen som spurte om det smakte...? Nei...
Vinpåfyll ? Det måtte vi gjøre selv også.
Det er jo en smule skuffende - for å si det mildt og årsaken er: vi bor og spiser på et 5 stjerners hotell - da forventer vi perfekt service og løpende oppfølging.

Så var det desserten..... Uansett hva vi gjorde ; ingen kelnere fulgte med i timen så til slutt nesten "ropte " vi på en mann som vi hadde hatt besøk av.
Ba om regningen omgjort til 2 retter - betalte uten tips( naturligvis) og gikk.

Fortalte om episoden i resepsjonen som ba oss ende en mail.
Det gjorde vi 18.juli og i dag 23.juli har vi fortsatt IKKE fått svar.

Beklager - dette holder ikke

4  Takk, guideOslo
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Var to dager på tur til Trondheim og bestilte bord her før vi kom. Vi var åtte personer og de fleste bestilte tre- retters meny. Flott interiør og kvite duker. Ikke så mange retter å velge mellom, og litt minus på peppersausen, men ellers var forrett med asparges og desserten (crème brulée) veldig god. God vin og prosecco.

Takk, HSR_tips
Ida Elisabeth Dønheim, Daglig leder på Palmehaven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei HSR-tips,
Takk for at dere besøkte oss på deres besøk til Trondheim.
Veldig hyggelig å høre at kveldens Crème Brulée falt i smak.

Håper vi får gleden av å ønske dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen,
Ida E. Dønheim
Director of Operations, Britannia Hotel

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Opplevelsen startet med en flott velkomst og svært god oppfølging gjennom hele måltidet. Vi fikk en god gjennomgang av de ulike tesortene og champagnene av en ivrig og proff servitør som taklet utfordrende spørsmål på strak arm. Selve oppsatsen med mat var i klassisk stil men med dristige variasjoner over temaet som falt i smak hos oss. Metningsgraden på måltidet var såpass høy at vi valgte å ta med søtsakene opp på hotellrommet for å nyte delikatessene der.

Dato for besøk: april 2021
Takk, losalex2233

Kjære Losalex2233,
Takk for en hyggelig tilbakemelding, så kjekt å høre at dere har hatt en fin stund på Afternoon Tea i Palmehaven.

Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen ved en annen anledning for flere gode opplevelser her hos oss på Britannia Hotel.

Med vennlig hilsen,
Ida E. Dønheim
Director of Operations, Britannia Hotel

Reisende som så på Palmehaven, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Palmehaven? Del dine erfaringer!