“Ekte italiensk mat. Rene og gode smaker”
Anmeldelse av Ristorantino Italiano - STENGT

Ristorantino Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018

Veldig god service og maten er ypperlig. Ikke for mange retter å velge i mellom og det er et kvalitetsstempel. Rene og gode smaker gjør besøket til en god opplevelse.

Takk, Tom-Eirik J

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

God service og god mat. Ga meg imidlertid ingen spesielle smaksopplevelser. Husets indrefilet med litt vell mye fløte i sausen, panacotta som var helt gjennomsnittlig.

Takk, roymik
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Koselig sted med god atmosfære. Følte oss sett av personalet selv om det var rimelig hektisk. Valgte stor speke-ostetallerken, calzone og selvfølgelig tiramisu. God og rund husets vin. Selv om vi valgte vin denne gangen er det generelt for lite utvalg i alkoholfri drikke på byens restauranter. Savner bl.a. fermenterte drikker.

Takk, Froeseth
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Koselig liten italiensk restaurant med lange tradisjoner. God atmosfære og hyggelig personale. Nydelig klassisk italiensk mat, med de gode rene smakene.

1  Takk, Perlill
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi var hele 12 stykker uten reservasjon, men det gikk helt fint. Vi bestilte både pizza-, kjøtt-, og pastaretter. Alt smakte helt fantastisk, og både små og store var veldig fornøyd. Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kjetil E