TripAdvisor
Trondheim
Publiser
Innboks
Søk

“Utrolig god mat og hyggelig kelner ”
Anmeldelse av Ristorantino Italiano

Ristorantino Italiano
Bestill på internett
Vurdert som nr. 23 av 331 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Deilig pizza med mye smak i tydelig italiensk inspirert lokale. Kelner med humor og godt humør, løftet opplevelsen på en regntung dag.

Dato for besøk: september 2019
Takk, trineliser2019

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Var her å spiste med min samboer da det var Olavsfestdager i Trondheim, vi hadde bestilt bord, og storgledet oss til å spise på denne plassen. Vi ventet i 20 min før noen kom bort å tok bestillingen.. Skulle ønske de hadde kommet bort å sagt i fra at det var litt travelt akkurat da, men ble ikke møtt med et eneste blikk.
Heldigvis var maten imponerende :- D Vi bestilte indrefilet av okse og pasta med kylling og scampi, nydelig!
Håpe på litt bedre service når vi kommer neste gang ;)

Dato for besøk: august 2019
Takk, 259marleneg
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Får ikke fullrost maten! nydelige smaker.
Men servisen var ikke mye å skryte av.. så her har de en del å ta tak i ! Skal så lite til for at gjestene skal føle seg velkommen.. så her bør eieren ta en opplæring på servitørene.
En annen ting de burde gjøre er å få tak i er rød/ hvitrutete duker ute på verandaen
Vel verdt et besøk, men servisen bør oppjusteres!

1  Takk, 525annelises
Anmeldt 31. juli 2019

Vi dro innom for å kjøpe oss middag, 7 voksne og 2 barn. Førsteinntrykket var dårlig. Det tok lang tid før noen kom og viste oss bord, og vi følte oss mest til bry. Vi måtte selv huke tak i en ansatt for å få bestilt. Det var stor pågang på restauranten, så vi har full forståelse for at de ansatte var stresset, men et smil burde man kunne forvente. Servitrisen skjønte ikke norsk, og virket svært irritert når vi ikke husket de italienske navnene på rettene vi hadde bestilt. Min bror kom i fare for å omtale sin rett som "innbakt pizza" og fikk stygge blikk.

Pluss for at maten kom raskt med tanke på at det var mange gjester i restauranten, og en stor pluss for at barnet med diabetes var den første som fikk servert mat. Maten var god, men her må de jobbe med servicen. Smil og vær glad!

Takk, Wenchehus
Anmeldt 19. juli 2019

Meget god mat. Biffen var mør. Den "smeltet " nærmest på tungen. Passe store porsjoner til hyggelige priser. God service. Hyggelig betjening.

Takk, Arild V

Reisende som så på Ristorantino Italiano, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ristorantino Italiano? Del dine erfaringer!