“Overraskelse til en venn som ble 70 år.”
Anmeldelse av Ristorantino Italiano

Ristorantino Italiano
Vurdert som nr. 22 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra Italia tur i fjor som ville overraske en i reiseselskapet som fylte 70 år. Vi fikk nydelig mat og servitørene var flinke til å være tilstede.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Dagfrid

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

God pasta, men porsjoner på enorme fat. Hadde det ikke vært for at jeg drakk ei hel storflaske vann underveis ville jeg hatt behov for ei pølse på hjørnet etterpå.

Sjøla er kjempegod på service, men de unge frøknene har mye å lære. Vi satt og hinta i tre kvarter før vi omsider fikk betale. Og da vi høflig påpekte at den alkoholfrie ølen jeg fikk hadde gått ut på dato for et halvår siden var det ikke særlig mye sympati å spore.

Og når jeg nå sjekket min egen anmeldelse av dette stedet var det sannelig det samme å lese om da også - små porsjoner og slapp service.

Det finnes sikkert bedre italienske i byen, tenker jeg.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 89eivinda
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Fantstisk nydelig mat og servitør som tar alt til nye høyder. Vi skulle bare ta en matbit, og ble i nesten 6 tiner. ANBEFALES!!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 211evab
Anmeldt 27. november 2019

Selv om menyen kan oppfattes som begrenset, tror jeg at de dekker de fleste varianter som kan forventes på en italiensk restaurant, og det du får smaker fantastisk. Vi hadde reservert bord for 2 og fikk servert "Due Bruschette", "FILETTO AL TARTUFO" og "FILETTO DELLA CASA". Det hele ble avsluttet med en herlig tiramisu. Rolig og koselig betjening som jobbet hardt, men alltid var oppmerksomme på sine kunder. Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, HenriD9
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig og rask service. Overraskende gode smaker i pizza som ble bestilt. Anbefaler å prøve bresaola formaggi! Ser kjedelig ut, men eksploderte i munnen av smaker

Dato for besøk: september 2019
Takk, wibekewalle

Reisende som så på Ristorantino Italiano, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ristorantino Italiano? Del dine erfaringer!