“Flott terrasse og veldig god italiensk pizza!”
Anmeldelse av Ristorantino Italiano - STENGT

Ristorantino Italiano
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Satt ute på den flotte terrassen. Veldig god italiensk pizza og hyggelig driver som hadde tid til oss. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MajaKH

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kom innom etter gode anmeldelser her på TripAdvisor. Første vi får beskjed om er at de snart stenger å at vi må være raske. Kunne ikke uttale navnet på retten, så ba om den nederste på menyen ( med indrefilet og bacon blandt annet.) Omsider kommer en sur dame med en skål med penne pasta og tomatsaus. Ingen av oss hadde bestilt dette, damen plasserer skålen på bordet å forlater bordet. Etterpå kommer hun vi bestilte fra som sier at det var det jeg bestilte. Sier henne i mot, og hun sier beklager å går. Smakløs mat og ufine folk. Spiser ikke her igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, CarinaTK
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Øverst i Nordre gate - byens første gågate - ligger Ristorantino Italiano. En ekte italiensk restaurant som er kjent for sitt gode kjøkken, hyggelige vertskap og koselige atmosfære.
Jeg valgte Cena dello chef Lasagne bianchi - hvit napolitansk lasagne - som var dagens anbefaling. Rett og slett fantastisk!
Gleder meg til å komme tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, frodet192
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg reiser til Trondheim må jeg alltid hit. Det er fantastisk god mat og en unik atmosfære! Å komme på Ristorantino er som å komme hjem.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 04ylvali
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Dette må være byens hyggeligste restaurant med den beste pizzaen! For ikke å snakke om dagens pasta. Betjeningen er gjennomført serviceinnstilt , med en god opsjon humor . Anbefaler denne plassen med iver og glød

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Margrethe S