“Måtte gi full score pga maten.”
Anmeldelse av Ristorantino Italiano

Ristorantino Italiano
Vurdert som nr. 22 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

Måtte gi full score pga maten. Fantastisk god mat. Også veldig hyggelig betjening. Første inntrykket på lokalene var litt «kjedelig», men det inntrykket endret seg når man fikk satt seg ned. Førsteklasses pizza og pasta. Kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, AlfL936

Anmeldt 9. september 2020

Hyggelig betjening og god pizzameny. Noe for enhver smak, både hvit og rød. Kjenner at dette er italiensk kjøkken. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Turist_bergen
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Er ofte innom Restorantino Italiano. Ekte italiensk kjøkken, nydelig mat og meget god service. Anbefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, SteinarO12
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Satt ute på den flotte terrassen. Veldig god italiensk pizza og hyggelig driver som hadde tid til oss. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MajaKH
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kom innom etter gode anmeldelser her på TripAdvisor. Første vi får beskjed om er at de snart stenger å at vi må være raske. Kunne ikke uttale navnet på retten, så ba om den nederste på menyen ( med indrefilet og bacon blandt annet.) Omsider kommer en sur dame med en skål med penne pasta og tomatsaus. Ingen av oss hadde bestilt dette, damen plasserer skålen på bordet å forlater bordet. Etterpå kommer hun vi bestilte fra som sier at det var det jeg bestilte. Sier henne i mot, og hun sier beklager å går. Smakløs mat og ufine folk. Spiser ikke her igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, CarinaTK

Reisende som så på Ristorantino Italiano, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ristorantino Italiano? Del dine erfaringer!