“Både og”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Upåklagelig nydelig mat.

Det gikk litt treigt med servitørene. Det å komme til bordet for bestillinger av mat og drikke(to vendinger)

Takk, Bethbeth78

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

For fjerde året på rad arrangerte vi julebord nede i vinkjelleren på Tulla Fischer - en meget hyggelig tradisjon.
Deilig mat og godt drikke sammen med et alltid like hyggelig og serviceinnstilt personale gjør dette til årets høydepunkt. Anbefales!

Takk, frodet192
Anmeldt 7. desember 2018

Hadde kanskje litt høye forventninger, da vi skulle prøve ut tulla fischer. Hadde hørt så masse godt om den, at dette gledet jeg meg til. Fin atmosfære i lokalet. Hadde heldigvis favorittdrikken min, san pellegrino limonata. Startet ganske bra. Her går man til disken for å bestille, noe som er helt greit. Litt Egon-stil. Bestilte meg skalldyrsalaten, da den fanget oppmerksomheten min. God salat med både skalldyr som lovet, egg og avokado. Veldig lite egg og avokado i salaten vel og merke. Mye skalldyr, men dynket i dressingen, og ellers en del salat og kål sammen. Det hele ser pent ut, men mot slutten ble det litt for mye dressing og jeg klarte ikke å spise mer. Kanskje hadde jeg for høye forhåpninger, og derfor ble ikke dette en suksess. Ellers var selskapet jeg var sammen med svært fornøyd over pastaen, og ellers en gjennomsnittlig club sandwich.

Takk, 959mariaw
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God middag, brasert klippfisk. Hyggelige servitører, trivelige lokaler. Litt rot og skittent på toalettene.

Takk, ArntB21
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Servitøren vet ikke hvilke retter de serverer. Kokken kan ikke lese og steker fisk istedet for kylling. Vi fikk servert varm øl. Ventetiden var uakseptabel og kundeservicen var dårlig. Toalettene var ille grisete.

2  Takk, 986mariannb

Reisende som så på Tulla Fischer, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Tulla Fischer? Del dine erfaringer!