“Styr unna!”

Tulla Fischer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Skulle spise lunsj med ett barn og 4 voksne. Barnet fikk maten (Pizza) 20’min etter de voksne, som i tillegg var skikkelig brent. Da var maten til de voksne som ventet kald og ikke særlig god.

Burde fått prisavslag, men ble bare tilbudt wienerbrød. Det takket vi nei til. Besøker ikke dette stedet igjen.

Takk, fjellgrein

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God mat til en ok pris. Stod noen minutter og ventet på å få tildelt bord før en bartender gav oss beskjed om at det bare var å finne seg ett ledig bord.
Bestilling ved baren fungerte veldig greit.
Vi hadde 1 pizza Parma, 2 burgere og 1 Fish & Chips. Alle var fornøyd med maten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, williamhh33
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Beliggende øverst i Nordre gate i Trondheim sentrum i gamle Mercur senter. Upåklagelig service, mat og drikke.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, StianTRD
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

God service og fine lokaler. Maten er ok og rimelig priset. God forreter med fine smaker. Hovedrettene synes jeg skuffet. Store porsjoner- men kjedelig smaker og konsistenser(Ikke sprø bunn på pizza/ overkokt pasta).

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 32sirif
Anmeldt 7. februar 2020

Sentralt spisested med sjarm som passer godt for en lunsj eller en enkel middag. Hyggelig atmosfære. Besøk her etter seminar på Trøndelag Museum. Kjempegod pizza Parma og Arlecc for 4 personer. Rask tilberedning og hyggelig personale.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, KnutS193