“Mangler HC-toalett”

Tulla Fischer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Sitter for øyeblikket i rullestol. Toalettet var ned trappa, de hadde ikke noe annet tilbud. Maten var ok, men hvor skal jeg gjøre av den etter at den er fordøyd?

Dato for besøk: august 2020
Takk, laapern

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Man bestilte maten ved disken og måtte hente meny og velge bord selv. Ikke et eksklusivt lokale. Laksen i laksesalaten var god, men det var litt mye salatblader i den. God rømmemayo. Brødet ved siden av var svært saftig, mulig laget av samme deig som pizzabunnene. Et spennende utvalg av pizzaer, med både hvit og rød saus. Cæsarsalaten var grei, men kyllingen virket slingrete. Et fint lunsjsted sentralt i Trondheim.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, kravstoremeg
Anmeldt 13. juli 2020

Skulle spise lunsj med ett barn og 4 voksne. Barnet fikk maten (Pizza) 20’min etter de voksne, som i tillegg var skikkelig brent. Da var maten til de voksne som ventet kald og ikke særlig god.

Burde fått prisavslag, men ble bare tilbudt wienerbrød. Det takket vi nei til. Besøker ikke dette stedet igjen.

Takk, fjellgrein
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God mat til en ok pris. Stod noen minutter og ventet på å få tildelt bord før en bartender gav oss beskjed om at det bare var å finne seg ett ledig bord.
Bestilling ved baren fungerte veldig greit.
Vi hadde 1 pizza Parma, 2 burgere og 1 Fish & Chips. Alle var fornøyd med maten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, williamhh33
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Beliggende øverst i Nordre gate i Trondheim sentrum i gamle Mercur senter. Upåklagelig service, mat og drikke.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, StianTRD