“Julebord”

Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Vi fikk bordet 30 min etter avtale. Ingen unnskyldning eller service i baren. Maten var god men, servicen var langt under middels. Drikke til maten fikk vi aldri. Dårlig service ødelegger totalopplevelsen!

Takk, 121b_rgek

Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, hyggelige servitører og super service !! Nesten alle tok 3 eller 4 retters og vinpakke/ ølpakke. 1 spiste lutefisk. Fantastisk mat og det ga oss alle en wow faktor. Lutefisken var fantastisk.
Alt i alt en super kveld med nydelig mat, drikke og venner

Takk, VeronicaS1092
Anmeldt 6. desember 2017

spiste her i forbindelse med jobb. Meget godt fornøyd, maten var virkelig god.
virkelig forbedret seg siden forrige gang jeg spiste her. Anbefales.

Takk, Flyglad
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Vi kjørte dagens anbefalte 4-retters med vinpakke. Vinpakken var perfekt til menyen, virkelig imponerende. God opplevelse. Maten var også god, men selve hovedretten med ribbe ble litt tørr som følge av en for liten porsjon saus. Gode drinker var det også.

Takk, beiermac
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Elendig--styr unna , dyrt og dårlig.
Vi var ute for å ha en hyggelig aften , lite imponerende
mat og små porsjoner. Vi stakk innom "burgern" på hjemtur

3  Takk, 694arilda

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!