“Maten skuffer”

Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019

Vi var en større gruppe som var ute i jobbsammenheng, og hadde bestilt treretters og vinpakke. Forretten var liten, men god. Hovedretten bestående av melkeku med kjake (!) var en stor skuffelse, Kjøttet hadde en del fett og det ble alt for lite mat. Potetene virket som de var varmet opp og manglet krydder. "Grønnsakene" var en halv grillet/bakt løk, som også manglet smakstilsetting. Det var knapt saus på tallerkene, og kanskje en halv teskje tyttebær. Desserten var rett og slett elendig, og kan umulig ha vært det kelneren presenterte. En skje vaniljeis og noe som smakte som en flere dager gammel ostekake, i en rotete miks. Vinpakken var helt grei, men maten var en stor nedtur. Trondheim har etter hvert fått flere gode restauranter, men dette er ikke en av dem.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Randi S

Anmeldt 6. januar 2019

Vi hadde bestilt bord tidlig på en fredag - klokken 1800. Ble vennlig mottatt og vist til vårt bord hvor vi fikk en gjennomgang på hva som skulle spises. Savnet litt mer informasjon om vinen som fulgte med.Eller var maten svært god, spesielt hovedretten av melkeku, hvor kjaken også var med. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, r8f
Anmeldt 25. desember 2018

Koselige lokaler på Emilies Eld. Maten smakte fortreffelig, vi spiste en 3-retters og hadde vinpakke til. Servicen var topp, vi fikk presentert mat og vin på en utmerket måte. Anbefales

Takk, Sissel D
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Spiste treretters her og ble servert bakt torsk til forret, langstekt svineside (en slags ribbe) og en dessert med multer, lakris, pepperkjeks +++
Kjempegod mat!! Kjøpte vinpakke til maten. Nydelig hvitvin til forretten, skuffende rødvin til hovedretten og en helt ok dessertvin til desserten. Alt i alt en meget hyggelig kveld, god service trekker også opp totalen!

Takk, Bjomis
Anmeldt 11. desember 2018

Vi spiste en nydeli entrecôte med rotgrønnsaker og en nydeliig rødvinsaus til. Mør og god biff med en god rødvin til. Til dessert ble vi server en meget god brunost is. Alt i alt en meget vellykket kveld.

Takk, kjellmorten

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!