“Fantastisk!”

Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. desember 2020

Vi var fire kolleger som markerte slutten på en travel høst og inngangen til julen fredag 18. desember 2020.

På forhånd hadde vi bestilt 5-retters anbefalingen med vinpakke; mandelpotetsuppe, ørrettartar, svineside, oster og multer. Hver rett var flott presentert med flere nydelige smaker. Vi var alle enige om at svinesiden var den nydeligste svineribben vi hadde smakt. Vinene passet perfekt, spesielt vinen til svinesiden, en pinot noir var utrolig god.

Servitrisen var hyggelig og nøyaktig gjennom hele måltidet.

Lokalene er flotte; stilig, men lunt.

Vi visste restauranten var veldig bra, men et så høyt nivå , spesielt på maten, overrasket oss på en positiv måte.

En ting er sikkert, vi kommer igjen!

Takk, Tyggegummi

Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig mat.
Veldig god atmosfære , utmerket service! God servitør .
Kommer gjerne igjen ved en annen anledning.

Takk, karoliussen78
Anmeldt 7. desember 2020

Nydelig lutefisk med mye tilbehør - her manglet det ikke på noe. God service - kan så absolutt anbefales!

Takk, ElisabethGB
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og personal fra en ende til en annen , veldig unikt konsept som er gjennomført fra a-å
Anbefales

Takk, Aina876
Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Flott atmosfære og meget bra service. Fantastisk mat! Vi spiste en treretters og hadde vinpakke til. Anbefales uten tvil.

Takk, idao767

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!