“Fantastisk resturang”

Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale og god mat. Eld leverer alltid på både mat og hygge. Anbefaler denne restauranten på den sterkeste!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Leonora L
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Det er veldig godt å høre at du hadde en fin opplevelse hos oss, og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning! :)

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

God mat, nesten alt er glutenfritt. Topp service fra Tore. Veldig godt og rikholdig vinkart, desverre ble rødvinen servert romtemperert.

Takk, 652stinem
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for en fin anmeldelse!
Vi er veldig stolt av det store vinkartet vårt og vi prøver å oppdatere det med nye spennende viner jevnlig. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning, og da vil rødvinen være bedre temperert! :)

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste dagens 3 retters. Kjempe trivelige servitør som forklarte om rettene som ble servert. Virkelig god service her. Maten var kjempegod og vil absolutt anbefale den videre.

Takk, SiriT89

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere likte dagens 3 retters, dere er hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning! :)

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig fornøyd. Vi bestilte 5-retters menyen og alt var helt fantastisk, akkurat passe porsjoner slik at man ikke blir for mett. Utrolig vennlig og hjelpsomt personale som sørger for at man har det bra, vi kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 455emilye
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere likte 5-rettern vår, vi bytter meny ca en gang i mnd og bruker lokale råvarer i sesong. Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning

Anmeldt 28. mai 2021

Tusen takk for en flott aften med nydelig mat og drikke, og like viktig; God service

Vi har vært på Eld flere ganger, og er et av våre favoritt steder

Dato for besøk: desember 2020
Takk, geirrc
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Det er godt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss.
Takk for besøket og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!