“God opplevelse på Emilies Eld”

Emilies Eld Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Emilies Eld leverer som vanlig i toppklasse. Topp mat, god service og god stemning. Prisen er heller ikke avskrekkende for en opplevelse og kvalitet som dette. Anbefales.

Takk, Freedom649509
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste.

Beste drinksa ever
Nydelig mat
Kunnskapsrike ansatte
Hyggelig stemning
Rått lokale

Takk, julianhalm_yb2021

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord, og det var nok lurt for her var det mange.

Bestilte 5 retter med tilhørende vinpakke. Både mat og vin var helt fantastisk - anbefales!

Vi hadde også en veldig hyggelig servitør.

Takk, HegeNilsen

Anmeldt 28. juli 2021

Me hadde ein fin kveld her for å feire årsdagen vår. Servicen var veldig hyggjeleg og oppmerksam. Me valte havets sharing, der ein får delt på ulike typar sjømat og pommes frittes. Det skulle eigentlig følgje med brød, men det fekk me ikkje. Men me gløymte òg å spørje om det. Dei var tom for hummar så me fekk sjøkreps i staden for, noko dei òg opplyste oss om på forhånd. Det var rikeleg med mat: ein stor porsjon dampa blåskjell, to sjøkreps med ertestuing, mykje pommes frittes, 4 kamskjell og taskekrabbe. Sjøkrepsene var ok, men særleg kamskjellene var veldig gode. Dei var akkurat som dei skulle vera og smaka fyldig og søt. Til dessert hadde me sjokoladekake med is. Kaka hadde ein god og fyldig sjokoladesmak og kan anbefalast. Sidan me ikkje drikk alkohol spurde me om to alkoholfrie cocktails. Det er noko dei kanskje treng å øve seg litt meir på. Men alt i alt, var det ein ovleg fin kveld med god mat og utmerka service!

Takk, Jaamac P
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen takk for en fin anmeldelse!
Veldig hyggelig å høre at dere hadde en fin kveld hos oss.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Stedet er en femmer, servitøren er en femmer og vinen en femmer. Maten skuffet, og får en treer. Maten var god, men vi forventet å bli begeistret. Det ble vi ikke av maten.

1  Takk, Karinogkidsa

Tusen takk for anmeldelsen! Veldig hyggelig at du likte servicen og restauranten, men trist å høre at maten ikke holdt til forventning. Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!