“Fantastisk, for en mat opplevelse,”

Emilies Eld Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk, for en mat opplevelse, smak, sans, fryd for øyet, proffe folk på kjøkken og servering med en hovmester som kunne jobben sin til fingerspissene, vi kommer tilbake

Takk, Henrik_Deleuran
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Veldig hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss.
Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

5 retters var nydelig, en smaksopplevelse, dyktig hovmester ved bordet som introduserte hver rett og tilhørende drikke. Rolig atmosfære i restauranten, kan virkelig anbefales.

Takk, 129jannickel

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var 6 voksne som alle bestilte dagens 3-retter. Alle var meget fornøyd med rettene, både de som spiste fisk og de som spiste kjøtt. Oppmerksom og kunnskapsrik servitør. Det ble en flott matopplevelse for vår del. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Hilde-Iren1

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Emilies Eld leverer som vanlig i toppklasse. Topp mat, god service og god stemning. Prisen er heller ikke avskrekkende for en opplevelse og kvalitet som dette. Anbefales.

Takk, Freedom649509

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste.

Beste drinksa ever
Nydelig mat
Kunnskapsrike ansatte
Hyggelig stemning
Rått lokale

Takk, julianhalm_yb2021

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!