“Min yndlings restaurant i Trondheim!”

Emilies Eld Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bare elsker atmosfæren! Maten og drinkene slår aldri feil, derfor kommer vi stadig tilbake. Hyggelige servitører og andre ansatte.

Takk, 151idaw
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Veldig hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss.
Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 15. august 2021

God mat i et hyggelig miljø, og med ypperlig service. Vi spiste 5-retter med vinpakke, og alt smakte fortreffelig.

Takk, Kretavandrer

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk, for en mat opplevelse, smak, sans, fryd for øyet, proffe folk på kjøkken og servering med en hovmester som kunne jobben sin til fingerspissene, vi kommer tilbake

Takk, Henrik_Deleuran

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

5 retters var nydelig, en smaksopplevelse, dyktig hovmester ved bordet som introduserte hver rett og tilhørende drikke. Rolig atmosfære i restauranten, kan virkelig anbefales.

Takk, 129jannickel

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var 6 voksne som alle bestilte dagens 3-retter. Alle var meget fornøyd med rettene, både de som spiste fisk og de som spiste kjøtt. Oppmerksom og kunnskapsrik servitør. Det ble en flott matopplevelse for vår del. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Hilde-Iren1

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!