“Fantastisk mat og service”

Emilies Eld Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021

Vi spiste en fantastisk tre-retters middag med strålende service i veldig flotte omgivelser. Kommer utvilsomt til å spise her igjen!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, annakN9714PS
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere hadde en fin opplevelse hos, også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fin mottagelse og god kreps til forrett, resten ble en nedtur. Vi måtte mase på servitørene flere ganger for å få påfyll i glassene. Rødvinen var for varm. Maten sto ikke i stil med hverken pris eller måten den ble presentert på. Det gikk over en time mellom forrett og hovedrett.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, wozziwow
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er veldig trist å høre at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Det er ikke slik vi ønsker å framstå i det hele tatt. Om du ønsker så kan du kontakte oss på: Post@emilieseld.no for en nærmere prat rundt dette.

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Tredje gang vi besøker Emilies Eld og igjen er vi superfornøyde. Dette har blitt vår favorittrestaurant! Utrolig hyggelig personale og helt nydelig mat. Vi spiste 5-retters menyen igjen og alt smakte helt fantastisk, takk for opplevelsen

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 455emilye

Hei Emily! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse, og ekstra hyggelig at dere kommer tilbake!
Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste 5 retter meny. Nydelig mat og meget snille folk.
Anbefaler, hvis du har lyst på god mat fra god råvare.
Gode blandet drikker.

Takk, barborap707
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bare elsker atmosfæren! Maten og drinkene slår aldri feil, derfor kommer vi stadig tilbake. Hyggelige servitører og andre ansatte.

Takk, 151idaw

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss.

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!