“Nydelig mat og god stemning”

Emilies Eld Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 297 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

God mat og herlig atmosfære i det som må være byens flotteste restaurantlokaler! Vi satte sammen vår egen 4-rettesers fra a la carte menyen, men også restaurantens 3 eller 5-retters meny så veldig god ut.

Takk, 385sondrek
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!
Veldig hyggelig at dere hadde en fin opplevelse hos, også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Etter mye bra omtalelser om restauranten.Hadde vi store forventninger om plassen og maten.
Var ute med noen venner6 stk.Fikk nydelig forrett.
Men etter dette ble det en stor skuffelse.
Måtte vente på hovedretten ca 1.5 time.Vi ønsket også bestille 3 vinflasker som skulle drikkes til hovedretten.Der også ventet vi over 1 time.Mannlige servitøren ba oss vente litt og tiden gikk.
Hovedretten biffen var også en skuffelse.Klaget til servitøren ,da samtlige rundt bordet 5 stk hadde bestilt det samme.Alle hadde fått en rar bittersmak av tilbehøret og kjøttet.Servitøren beklaget så mye og ga oss tilbudet om kaffe som plaster på såret.
Brukte såpass mye penger på mat og drikke.Synes dette er altfor dårlig.Kommer ikke til å anbefale plassen!!!!

Takk, Marthe B
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er veldig trist å høre at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Det er ikke slik vi ønsker å framstå i det hele tatt. Om du ønsker så kan du kontakte oss på: Post@emilieseld.no for en nærmere prat rundt dette.

Anmeldt 13. september 2021

Vi spiste en fantastisk tre-retters middag med strålende service i veldig flotte omgivelser. Kommer utvilsomt til å spise her igjen!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, annakN9714PS
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Tusen takk for en kjempefin anmeldelse!

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fin mottagelse og god kreps til forrett, resten ble en nedtur. Vi måtte mase på servitørene flere ganger for å få påfyll i glassene. Rødvinen var for varm. Maten sto ikke i stil med hverken pris eller måten den ble presentert på. Det gikk over en time mellom forrett og hovedrett.

2  Takk, wozziwow
Hovmester, Emilies Eld, Hovmester på Emilies Eld Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Tredje gang vi besøker Emilies Eld og igjen er vi superfornøyde. Dette har blitt vår favorittrestaurant! Utrolig hyggelig personale og helt nydelig mat. Vi spiste 5-retters menyen igjen og alt smakte helt fantastisk, takk for opplevelsen

1  Takk, 455emilye

Hei Emily! Tusen takk for en kjempefin anmeldelse, og ekstra hyggelig at dere kommer tilbake!
Takk for besøket også er dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Reisende som så på Emilies Eld Restaurant & Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Emilies Eld Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!