“MIddag”
Anmeldelse av Le Bistro

Le Bistro
Vurdert som nr. 15 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Le Bistro er en uformell, rustikk fransk bistro med et stort utvalg franske oster, viner og tradisjonelle lunsjretter og ala carte meny. Le bistro har også en flott bar hvor du kan sitte og nyte gode coctails utover de sene kveldstimer. Du er velkommen til å nyte et måltid alene, med en gruppe venner og du kan selvfølgelig også booke bord til et større selskap eller forretningmiddag. Le Bistro er den beste restauranten i Trondheim når det kommer til kvalitet, kunnskap, service og utvalg.
Anmeldt 5. august 2021

Frekk og uengasjerende kelner som taklet dårlig krittilkk av maten.En av oss spiste piggvar som var veldig god. Undertegnede bestilte 3 forretter. Stekt sjøkreps som smakte himmelsk. Løksuppe, Fries og Aioli som var altfor salt. Ga beskjed om friesen med en gang , fikk ny med saltbørse ved siden av. Veldig god. Men ble veldig skuffet da jeg oppdaget at både Aiolien og løksuppe også var oversaltet. Godt brød og smør, og god vin. Da jeg ga beskjed om alt som var så salt så kelneren bare dumt på meg, ja vel liksom! Han slang en skje til venninnen min som skulle ha dessert! Var også en annen kelner som serverte ved bordet vårt, han var veldig hyggelig.

Veldig koselig lokale, og dere har sikker veldig mye god mat, men trenger tydeligvis stramme opp enkelte av personalet.

Takk, M8530UZkristins

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service og kompetanse på personalet. Hyggelig og uformell stemning i «franske» omgivelser. Maten smakte fortreffelig og står i stil til en typisk Fransk bistro. Le bistro har en brukbar vin meny som selvfølgelig er preget av Franske produsenter. Litt varmt inne i restauranten, men det er mulighet for å sitte ute også.

Takk, PST861
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Her har det skjedd mye positivt siden siste gang jeg/vi var på besøk.
Maten, servicen, drikken, alt bare stemmer på Le Bistro nå. Vi hadde 5-retters meny og alle åtte i vårt følge elsket maten, den hvite aspargesen og torsken, var verdt et besøk i seg selv! Vi har etter hvert blitt bortskjemte her i Trondheim, så mange gode og fantastiske restauranter som vi har fått de siste årene. På Le Bistro fikk vi hele pakken med mat og vin for ca.1500,- en veldig god deal, vi kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, norveigs
Anmeldt 20. mars 2021 via mobile enheter

Tradisjonell fransk cuisine med en norsk touch! Fantastiske råvarer, balanserte retter, gode viner og lun atmosfære. Svært imøtekommende personale, som varter opp med et smil om munnen. Svært overkommelig pris

Dato for besøk: mars 2021
Takk, emila853
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Var 2 vennepar der. Fantastisk mat og fantastisk service. Vi spiste 3-retters og det gikk akkurat passe tid mellomrom rettene. Følte oss godt tatt vare på

Dato for besøk: november 2020
Takk, torwis74
Explore47291752105, Annet på Le Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Takk for hyggelig anmeldelse. Ønsker deg velkommen igjen!
Mvh Sol, administrasjon

Reisende som så på Le Bistro, så også på

Har du vært i Le Bistro? Del dine erfaringer!