“Fantastisk Fransk i Trondheim”
Anmeldelse av Le Bistro

Le Bistro
Vurdert som nr. 15 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Le Bistro er en uformell, rustikk fransk bistro med et stort utvalg franske oster, viner og tradisjonelle lunsjretter og ala carte meny. Le bistro har også en flott bar hvor du kan sitte og nyte gode coctails utover de sene kveldstimer. Du er velkommen til å nyte et måltid alene, med en gruppe venner og du kan selvfølgelig også booke bord til et større selskap eller forretningmiddag. Le Bistro er den beste restauranten i Trondheim når det kommer til kvalitet, kunnskap, service og utvalg.
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt imot av et service minded vertskap og fikk hyggelig bord ved vinduet. Mat og vin smakte fortreffelig og atmosfæren er så godt som lik det man får på en ekte fransk Bistro i Frankrike.
Løksuppen hos le bistro er helt rå
Har vært på denne restauranten noen ganger før, men denne gangen tok det litt tid med serveringen. Mulig dette skyldes mange gjester eller at det gikk noen tallerkner i gulvet ute på kjøkkenet mens vi ventet.
Men alt i alt er dette et perfekt sted for en romantisk middag hvis man ønsker en fransk middag uten å dra til Frankrike.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, PST861

Anmeldt 18. august 2021

Nok en gang kommet hjem fra Le Bistro med smil om munnen og stjerner i øyene. Småsultne, så vi valgte å gå for en forrett pluss dessert i kveld. Utrolig deilig på alle måter :-) Kelneren delte sin kunnskap om vinen vi valgte på en særdeles god og usnobbete måte. Vi gleder oss til vi skal tilbake!

Bitte W

Takk, bittew
Anmeldt 5. august 2021

Frekk og uengasjerende kelner som taklet dårlig krittilkk av maten.En av oss spiste piggvar som var veldig god. Undertegnede bestilte 3 forretter. Stekt sjøkreps som smakte himmelsk. Løksuppe, Fries og Aioli som var altfor salt. Ga beskjed om friesen med en gang , fikk ny med saltbørse ved siden av. Veldig god. Men ble veldig skuffet da jeg oppdaget at både Aiolien og løksuppe også var oversaltet. Godt brød og smør, og god vin. Da jeg ga beskjed om alt som var så salt så kelneren bare dumt på meg, ja vel liksom! Han slang en skje til venninnen min som skulle ha dessert! Var også en annen kelner som serverte ved bordet vårt, han var veldig hyggelig.

Veldig koselig lokale, og dere har sikker veldig mye god mat, men trenger tydeligvis stramme opp enkelte av personalet.

Takk, M8530UZkristins
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service og kompetanse på personalet. Hyggelig og uformell stemning i «franske» omgivelser. Maten smakte fortreffelig og står i stil til en typisk Fransk bistro. Le bistro har en brukbar vin meny som selvfølgelig er preget av Franske produsenter. Litt varmt inne i restauranten, men det er mulighet for å sitte ute også.

Takk, PST861
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Her har det skjedd mye positivt siden siste gang jeg/vi var på besøk.
Maten, servicen, drikken, alt bare stemmer på Le Bistro nå. Vi hadde 5-retters meny og alle åtte i vårt følge elsket maten, den hvite aspargesen og torsken, var verdt et besøk i seg selv! Vi har etter hvert blitt bortskjemte her i Trondheim, så mange gode og fantastiske restauranter som vi har fått de siste årene. På Le Bistro fikk vi hele pakken med mat og vin for ca.1500,- en veldig god deal, vi kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, norveigs

Reisende som så på Le Bistro, så også på

Har du vært i Le Bistro? Del dine erfaringer!