View deal
eDreamsUSD 145
StayForLong
Agoda.comUSD 145
Anmeldt 28. mars 2019

Booket rom kunne ikke benyttes ved sen ankomst da resepsjonen hadde stengt samtidig som henvist telefonnummer på infoskjerm var ubetjent. I bekreftelsemelding på booking av rom på sms ble det kunngjort at innsjekk er mulig fra kl 14.00 uten andre forbehold.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ilonnset
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her er et motell satt sammen av gamle velbrukte moelvenbrakker. Den lave standarden på «hotellbygget» ble ikke gjenspeilet i prisen.
Dette er en type «brakkerigg» som burde vært revet for 20 år siden. Et så gammelt trebygg vil aldri fremstå som helt rent.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, tors901
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Da vi ankom var det støvete, og rusk på gulv. Og mens vi var der var visst renholdet kun å skifte håndklær og søppelposer - støv og rusk ble ikke fjernet. Senga var helt skjev og vond å ligge i - holdt på å trille ut av den, så skjev var den. Badet lite og slitt, og det føltes som en omtrent sto i vasken når en skulle dusje. Frokosten var tragisk, et minimalt utvalg med kalde egg og seige rundstykker. Å ta hotellpriser for dette her, det er helt uhørt. Neste gang vi drar til Trondheim blir det uten tvil hotell, med godt renhold, god standard, og god frokost. Ikke flere overnattinger på dette simple hotell-wannabe i alle fall.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, akf68
Anmeldt 13. juli 2017

Bodde på rom 301 for kr. 495,-. Prisen inkluderte en enkel men god frokost. Rommet varspartansk men med god TV og mange kanaler. Jeg visste jeg ikke hadde eget bad og toalett da jeg bestilte, men gjorde den snedige erfaringen at dusj (med myntinnkast, kr. 10,- eller 20,-) lå i nabobyggets andre etasje. Jeg har sluttet med kontanter for lenge siden så det var en udysja gjest som dro videre dagen efter.
Gratis WiFi. Totalt, ganske bra til den prisen, men såpass spartansk at jeg vurderer opplevelsen som under middels.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 29. mai 2017

Skulle tro det var null isolasjon her, man hører folk hvisker gjennom veggene. Alle lyder fra utsiden høres godt. Rommene blir ikke redd opp og ryddet hver dag. Wifi er tragisk, det varierer mellom helt ok til null signal. Frokosten er bra. Trykket i dusjen den ene gangen vi var her var lik null.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, trainer75