Priceline
  • Tripadvisor
    kr 1 549
11.8 km fra Sandmoen Bed & Breakfast
Restaurant
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 257
    kr 1 870
11.7 km fra Sandmoen Bed & Breakfast
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde leilighet 216, for en natt. To soverom passet oss veldig fint, med TV på begge rommene. Var satt inn både te og kaffe. Helt greit å være for en natt.
Litt plass ute for barn å leke også, og ei matkro med nydelig middagsmat som nærmeste nabo. Hyggelig personale.

Fikk en frokostpakke med to ferdigsmurte brødskiver og et rundstykke + to påleggskapsler. Nugatti til barn.

Takk, LiseAndreassen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ankom, og vinduet på soverommet var «innbruddsikret», noe som førte til at det var kjempe varmt og ikke noe form for luft. Mye møkk og støv på alle gulv. Ikke en god opplevelse av denne overnattingen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, sThereseF
Anmeldt 28. mars 2019

Booket rom kunne ikke benyttes ved sen ankomst da resepsjonen hadde stengt samtidig som henvist telefonnummer på infoskjerm var ubetjent. I bekreftelsemelding på booking av rom på sms ble det kunngjort at innsjekk er mulig fra kl 14.00 uten andre forbehold.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ilonnset
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her er et motell satt sammen av gamle velbrukte moelvenbrakker. Den lave standarden på «hotellbygget» ble ikke gjenspeilet i prisen.
Dette er en type «brakkerigg» som burde vært revet for 20 år siden. Et så gammelt trebygg vil aldri fremstå som helt rent.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, tors901
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Da vi ankom var det støvete, og rusk på gulv. Og mens vi var der var visst renholdet kun å skifte håndklær og søppelposer - støv og rusk ble ikke fjernet. Senga var helt skjev og vond å ligge i - holdt på å trille ut av den, så skjev var den. Badet lite og slitt, og det føltes som en omtrent sto i vasken når en skulle dusje. Frokosten var tragisk, et minimalt utvalg med kalde egg og seige rundstykker. Å ta hotellpriser for dette her, det er helt uhørt. Neste gang vi drar til Trondheim blir det uten tvil hotell, med godt renhold, god standard, og god frokost. Ikke flere overnattinger på dette simple hotell-wannabe i alle fall.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, akf68