Priceline
  • Booking.com
    kr 1 769
11.9 km fra Sandmoen Bed & Breakfast
Restaurant
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 395
3.2 km fra Sandmoen Bed & Breakfast
Gratis parkering
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 14. august 2020

Overrasket over valuta for pengene. God beliggenhet ved E6. God gratis parkering plass. Utenfor sentrum, men passet meg veldig bra. Høflig betjening som svarte raskt på Mail. Frokost over forventninger for den pris vi betalte. Rent rom.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ToniRomi
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnatting med familien på 3. En voksen måtte sove på en dårlig sofa. Vi fikk vite at det er egentlig et enkeltrom, men ble"oppgradert" til dobbeltrom med sovesofa. Dårlig gjort og overpriset i såfall. Kun frokost i pose. Rett ved siden av et stort lokale tilknyttet B&B. Men vi fikk beskjed at det ikke blir frokost der pga Corona. Følte oss lurt. Var mange andre gjester som reagerte på det. Romene var ellers rent og ryddig. Møbler og interiør fra IKEA. Lettvinte løsninger hele veien for å maksimere profitt.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 542katjap
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde leilighet 216, for en natt. To soverom passet oss veldig fint, med TV på begge rommene. Var satt inn både te og kaffe. Helt greit å være for en natt.
Litt plass ute for barn å leke også, og ei matkro med nydelig middagsmat som nærmeste nabo. Hyggelig personale.

Fikk en frokostpakke med to ferdigsmurte brødskiver og et rundstykke + to påleggskapsler. Nugatti til barn.

Takk, LiseAndreassen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ankom, og vinduet på soverommet var «innbruddsikret», noe som førte til at det var kjempe varmt og ikke noe form for luft. Mye møkk og støv på alle gulv. Ikke en god opplevelse av denne overnattingen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, sThereseF
Anmeldt 28. mars 2019

Booket rom kunne ikke benyttes ved sen ankomst da resepsjonen hadde stengt samtidig som henvist telefonnummer på infoskjerm var ubetjent. I bekreftelsemelding på booking av rom på sms ble det kunngjort at innsjekk er mulig fra kl 14.00 uten andre forbehold.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene