kr 1 178
eDreams
kr 1 178
Frokost inkludert
Anmeldt 16. juli 2021

Skyhøy pris i forhold til standard. Vi, en familie på 3 + en liten hund betalte 3490,- for 2 netter og INGEN frokost. At vi betaler 300,- ekstra for hund er helt ok, men prisen tilsvarer likevel ikke standarden på rommet.
Rommet var rent, men her stopper det positive. Rommet var veldig slitent, avskalling av maling i tak og rommet bar preg av fuktskader, dårlig sovesofa. Badet var lite innbydende og bar preg av ikke å ha vært oppusset de siste 20 år. Nettstedet deres reklamerer med frokost, men det var det ikke. Oppholdet var ikke verdt pengene.

Takk, torronnyj
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Dette ble det siste besøket på Sandmoen for vår del dessverre. Det er møkkete/svært dårlig renhold, veldig slitent, og lytt. Sengene lukter stram svette. Det er dog kort vei til det meste, derfor har det vært perfekt for oss. Men når inntrykket blir forsterket for hver gang, så er det stopp. Synes også kommunikasjon med resepsjon er dårlig, når man hver gang ber om rom i 1.etg pga helse, og må opp i 2.etg hver gang. Dette selv om man bestiller i god tid! Takk for oss. Anbefales dessverre ikke.

1  Takk, Tofped
Anmeldt 14. august 2020

Overrasket over valuta for pengene. God beliggenhet ved E6. God gratis parkering plass. Utenfor sentrum, men passet meg veldig bra. Høflig betjening som svarte raskt på Mail. Frokost over forventninger for den pris vi betalte. Rent rom.

Takk, ToniRomi
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Overnatting med familien på 3. En voksen måtte sove på en dårlig sofa. Vi fikk vite at det er egentlig et enkeltrom, men ble"oppgradert" til dobbeltrom med sovesofa. Dårlig gjort og overpriset i såfall. Kun frokost i pose. Rett ved siden av et stort lokale tilknyttet B&B. Men vi fikk beskjed at det ikke blir frokost der pga Corona. Følte oss lurt. Var mange andre gjester som reagerte på det. Romene var ellers rent og ryddig. Møbler og interiør fra IKEA. Lettvinte løsninger hele veien for å maksimere profitt.

Takk, 542katjap
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde leilighet 216, for en natt. To soverom passet oss veldig fint, med TV på begge rommene. Var satt inn både te og kaffe. Helt greit å være for en natt.
Litt plass ute for barn å leke også, og ei matkro med nydelig middagsmat som nærmeste nabo. Hyggelig personale.

Fikk en frokostpakke med to ferdigsmurte brødskiver og et rundstykke + to påleggskapsler. Nugatti til barn.

Takk, LiseAndreassen