“Langt unna bra nok”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 206 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 10. november 2018

På en god dag så kan denne plassenlevere mat som står til en femmer på terningen, men dette er ikke godt nok når Indiske restauranter i Oslo får 9 til 9,5. I Molde finnes det også en Indisk som får 9. Sist vi var der så var kyllingbitene ikke noe å skrive hjem om og jeg tok dette opp med eieren. Svaret var som følger: "vil do ikke betala så trenge do ikke komme tilbake mer", så gikk han på kjøkkenet og borte var han. Å ta til seg ei saklig tilbakemelding var ikke hans sterke side. Denne restauranten har tapt seg veldig siden den gang den het Jadab.

Takk, Matvant

Anmeldt 6. oktober 2018

Dette stedet ligger sentralt til i Trondheim, men det er det eneste jeg kan sette på den positive siden med dette stedet. Stedet mangler fullstendig sjarm, og er forferdelig innredet. Servitøren var i og for seg hyggelig, men kjente overhodet ikke menyen, så når jeg bestilte spurte hun hvilket nummer det var. Gir ikke en særlig autentisk opplevelse, men er heller ikke helt uvanlig å oppleve.

Vi bestilte Chicken TIkka Masala til størstejenta, Lamb Rojan til meg selv og en barnerett med stekt kylling og ris. Når vi fikk maten, så det i og for seg OK ut, med et unntak av at barneretten av ukjent grunn kom med pommes frites i stedet for ris. Ikke helt på topplisten for yngstejenta.

Utfordringen kom da jeg skulle spise Lamb Rojan. Jeg velger ofte lam på indisk, fordi min erfaring er at måten det tilberedes på gjør lammekjøttet svært mørt. Her var derimot kjøttet så seigt og hardt at jeg ikke vet hva de har gjort med det. Det var også en del brusk i flere av kjøttstykkene. I tillegg til konsistensen er jeg relativt sikker på at det som skulle være lam var svin, noe både strukturen i kjøttet, den manglende mørheten og fargen pekte i retning av. Men uansett om det "bare" var svin, så var rettet skandale.

Jeg spurte servitøren om hun var sikker på at det var lam, og da var svaret "selvfølgelig". Jeg spurte videre om de kunne sjekke med kjøkkenet for sikkerhets skyld, og fikk samme svar tilbake. Jeg viste også servitøren hvor vanskelig det var fysisk å skære gjennom kjøttet, inkludert bitene som var umulig å skjære i grunnet brusk. Svaret var da "det er ingen andre som klager", og hun dro om mulig restauranten enda lenger ned i søla. Når du ser at kjøttet ikke er mulig å skjære i, hjelper det lite at ikke mange andre klager.

Det hele endte med at jeg for første gang i mitt liv sendte maten ut igjen, og under tvil sa ja til en ny rett. Valgta da Chicken Tikka Masala, siden jeg antok det var umulig å gjøre noe feil med den retten. Og den retten gjør at jeg vurderer å løfte restauranten opp til en toer, men i sum er det så mange negative faktorer ved denne restaurantopplevelsen at den fortjener laveste skår.

Takk, eirhaa
Anmeldt 26. september 2018

Når man er på Olavsfestdager og Matfestival i Trondheim og ikke har bestilt bord på"de beste"restaurantene som er fullbooket,ja da finner man en indisk restaurant i veldig triste lokaler,men ..maten var helt ok,men pass opp..sier du at du skal ha maten sterkt krydret så får du det sterkt,selv jeg som er vant til sterk mat synes det ble litt i overkant,så "middels"passer sikkert bedre.Vi ble sittende midt imot en aircondition som blåste kaldt og det tok si tid før en"ekspert"klarte og stoppe den kalde lufta,og ikke nok med det,vi satt og ved siden av døra inn til kjøkkenet,og den trengte virkelig og smøres for det var et skrekkelig "bråk"fra døra da serveringa sto på som verst,og som fikk oss i skikkelig flirehumør...Håper de har smurt hengslene nå :)

Takk, MAY-RITA STRAND L
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Bestilte buffet til 149,-. Sto fremme 6 ulike retter, pluss noe tilbehør. Naan må bestilles ved siden av.
Alle rettene smakte godt. Helt enkelt til en god pris. Hyggelig personale!

Takk, AmalieS72
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

God service. Bestilte Tikka Masala for 199,-, litt dyrt. Medium var veldig sterkt, anbefales å ta mild. Fikk maten raskt.

Takk, toan911

Reisende som så på Taste of India, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!