“Forferdelig mat! ”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 149 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat! Hadde nesten ikke smak.
Bestilte først butter chicken som smakte søtt også fikk jeg vegetar biryani og den var smakløs. Personalet var ikke service innstilt. Denne restauranten og maten får -10! Anbefales ikke!! Vi betalte 1700kr, som gikk rett i søppel!

2  Takk, Inspiration395215

Anmeldt 3. august 2020

Et litt anonymt og kjedelig førsteinntrykk viste seg å være et sted med nydelig mat og god service!
Vi spiste full middag, to typer kjøttgryter med ris og nanbrød og yoghurtsaus samt dessert. Den ene hovedretten het Biff Tikka Palk og var mørt og nydelig tilbredt i en slags spinatsaus. Ikke veldig sterk. Den andre het Biff Chili, annonsert som svert sterk, noe den også var. Helt etter planen.
Lun eplekake med is til dessert, nydelig på smak.
Anbefales!

1  Takk, Torunn G
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Lite besøk når vi er her. Den fortjener mer besøk. Noe take away bekrefter det vi opplever. Det er god mat og god service. Maten kommer raskt og er god. Vi ba begge om medium, siden vi ikke ville ha sterk mat denne gangen, fortreffelig krydret. Store porsjoner.

1  Takk, rosakiss
Anmeldt 8. juli 2020

Spiste mix grill og kylling tikka. Har spist dette mange andre steder også. Den beste hittil. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 540steinm
Anmeldt 14. april 2020

Bestilte to vegetarretter, litt kjedelig farge og krydder, men godt på smak! Hyggelige priser, perfekt for en deilig og enkel take away middag. Anbefaler take away siden lokalene ikke er de mest innbydende.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Larsen246

Reisende som så på Taste of India, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!