“Under par”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 174 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Barns var veldig fornøyd med barnemenyen. For oss voksne var maten litt skuffende. Atmosfæren var nokså dyster og lokalene er mørke og uinspirerende .

Takk, 290pere

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro dit kl. 21.00 for å kjøpe noe mat! Det står på hjemmesiden at de var åpne til kl.22.
Ble meget skuffet da vi kommer til låst dør! Da får de restauranten oppdatere åpningstidene sine når de reklamerer med at man ikke trenger å booke bord!

2  Takk, 488hildev
Anmeldt 8. mai 2021

Hvis du vil ha ha mamma lager mat til deg. Dette er plassen! Super karma og fantastisk tikka.

Tusen takk <3

Dato for besøk: mai 2021
Takk, misss703
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Skulle kose meg hjemme på fredagskvelden med mat, men det var en heller skuffende opplevelse. Biff Tikka Masala med svære tørre kjøttbiter og en altfor søt saus. Bortkasta penger.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, alexandrascholz
Anmeldt 5. august 2020

Verste indiske maten jeg har smakt i hele mitt liv. Bestilte lam tikka, mix grill, butter chicken og buryani. Sausen til både grill rettene og butter chicken var helt like, lyse og smakte søt
Bearnaisesauce. Buryani hadde virkelig ingen smak, maten kom etter 15 minutter, det sier vel litt om matens kvalitet. Ikke spis her.

Dato for besøk: august 2020
Takk, matum90

Reisende som så på Taste of India, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!