“Trist”

Taste of India
Vurdert som nr. 160 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Take away via Foodora.
Som vanlig glemte Foodora å levere brus (dette skjer ofte)

Vi hadde bestilt chcken tikka masala, nan og raita.

Maten var ikke uspiselig, men tam på smak. Ingen grønnsaker, kun saus og ris.
Nan-en var som en gammel tøffel, tørr og smakløs.
En mistenker at dette er en overligger fra noen dager siden som har fått seg en kjapp oppvarming, kanskje flere ganger…
Raitaen var en tynn smaksløs suppe.

Utrolig å betale 788,- for dette smaksløse og uinspirerte måltidet.

Aldri mer Taste of India.
Har smakt indisk mat en del ganger før og dette er ikke i nærheten.

Styr unna.
Jeg mener det.

Takk, 920roger_

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Barns var veldig fornøyd med barnemenyen. For oss voksne var maten litt skuffende. Atmosfæren var nokså dyster og lokalene er mørke og uinspirerende .

Takk, 290pere
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro dit kl. 21.00 for å kjøpe noe mat! Det står på hjemmesiden at de var åpne til kl.22.
Ble meget skuffet da vi kommer til låst dør! Da får de restauranten oppdatere åpningstidene sine når de reklamerer med at man ikke trenger å booke bord!

2  Takk, 488hildev
Anmeldt 8. mai 2021

Hvis du vil ha ha mamma lager mat til deg. Dette er plassen! Super karma og fantastisk tikka.

Tusen takk <3

Dato for besøk: mai 2021
Takk, misss703
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Skulle kose meg hjemme på fredagskvelden med mat, men det var en heller skuffende opplevelse. Biff Tikka Masala med svære tørre kjøttbiter og en altfor søt saus. Bortkasta penger.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, alexandrascholz

Reisende som så på Taste of India, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!