“Mamma ”

Kjøkken: Bar, Grill
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Svært god mat, rask levering, hyggelig betjening. Vi 5 er fornøyd og ble god og mett for en rimelig pris

Takk, Global404286

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Var på gjennomreise på vei fra Oslo til Steinkjer, så havnet her ved en tilfeldighet da den asiatiske restauranten vi egentlig skulle på hadde stengt. Ble likevel en fin middag til tross for at vi var forberedt på en helt annen type mat og anbefaler de som liker italiensk mat å poppe innom.

3  Takk, MissvacayMiriam
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

God mat i passe mengde, hyggelig personale. Det er kanskje ikke hit jeg ville gått for en restaurant-opplevelse, men passer perfekt for en rask og uformell middag.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Tretling
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Vil bare si; styr unna!
Skittent sted. Lite delikat sted. Dårlig mat og service. Vi betalte og gikk etter forretten.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 291_yvinda
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Besøket på Napoli ga mersmak. Vi fikk en kjempegod pizza Al Gorgonzola. Den var bare super og stekt akkurat passe. Lokalet ligger sentralt i forhold til buss. Servitøren var grei og imøtekommende på våre ønsker. Anbefales!!

Takk, travelmann3

Reisende som så på Napoli, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Napoli? Del dine erfaringer!